Dé partner in wijn

De wijnwereld verandert razendsnel, consumenten kopen steeds bewuster en het retaillandschap is complexer dan ooit tevoren. Al deze uitdagingen zien wij bij Hasselt Millésime als opportuniteiten die u als drankenhandel of wijnspeciaalzaak de kans geven om het verschil te maken voor uw klanten. Het ervaren en gepassioneerde team van Hasselt Millésime staat altijd voor u klaar met professionele sales- en marketingsupport op maat van uw zaak. Zo kan u optimaal inspelen op de wensen van uw klanten. We gaan zelfs nog een stapje verder. Dankzij innovatieve concepten, aantrekkelijk POS - materiaal, gerichte promoties en een team van wijnspecialisten dat horecaservice en -advies biedt, stimuleren we actief de vraag bij uw klanten. We delen onze kennis en ervaring regelmatig via bijzondere events, tastings of ontmoetingen met wijnmakers. Onze exclusieve selectie wijnen zit boordevol karakter en authenticiteit. Zo beschikt u over een uniek assortiment om in te spelen op de wensen van uw klanten.  
Met Hasselt Millésime kiest u dus voor een betrouwbare partner die samen met u meerwaarde wil creëren. Elke dag opnieuw.

Over Invivo wine

Hasselt Millésime is onderdeel van InVivo Wine: een Franse coöperatie met de ambitie om de komende jaren een wereldwijd distributieplatform voor kwaliteitswijnen op te zetten. InVivo Wine is opgericht in juni 2015, als de vierde pijler van InVivo, het toonaangevende Franse agri-concern. De divisie bestaat uit een groep van partners, investeerders en leveranciers, waaronder de eerste Franse wijncoöperatie Vinadeis, de Bordeaux-bedrijven Cordier en Mestrezat Grand Crus en 23 leden van coöperaties (3600 wijnproducenten). Gezamenlijk vertegenwoordigen zij een wijnproductiegebied van 25.000 hectare, waaronder de regio’s Bordeaux, het zuidwesten van Frankrijk, Languedoc en Roussillon, de Rhône-vallei en Beaujolais. Samen goed voor de productie van meer dan 1 miljoen hectoliter van de beste wijnen.
Invivo Wine integreert MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) in al zijn activiteiten: ze maken gebruik van digitale technologie ter bevordering van energie- en waterbesparing, ze werken met korte toeleveringsketens en biologische landbouw waarbij mens en milieu altijd centraal staan.

 

Key Facts

InVivo Wine is ervaren in 3 hoofdgebieden:

  • Productie: sourcing, bottelen & wijn maken
  • Marketing: bouwen van sterke merken, in lijn met de huidige consumententrends
  • Distributie: internationale distributie om zo dicht mogelijk bij de consumenten te staan